Kto może być nadawcą na facebooku?

24 sierpnia 2017 Wyłącz przez Stefan

Jeszcze kilkanaście lat temu tworzenie przekazów medialnych było bardzo ściśle zarezerwowane dla specjalnie do tego celu przeszkolonych osób. Dziś jednak rzeczywistość medialna wygląda zupełnie inaczej. Dzieje się tak przede wszystkim ze względu na wyjątkową specyfikę nowoczesnych mediów.

Facebook zdecydowanie jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych mediów tego typu. Wspaniale sprawdza się jako narzędzie komunikacyjne między instytucjami medialnymi a odbiorcami. Warto jednak pamiętać, że tutaj instytucja nadawcy nie jest już tak ściśle określona, jak bywało to w dawnych czasach.

Co więcej, nie istnieje zbyt wiele ograniczeń, które miałyby decydować, że dana osoba może zostać nadawcą komunikatów lub nie. Praktycznie każdy, kto posiada dostęp do Internetu i odpowiednie umiejętności technologiczne (na niezbyt specjalistycznym poziomie), ma szansę zostać dziś nadawcą w nowoczesnych mediach. Trudno spodziewać się, by samodzielna osoba biła inne firmy medialne na głowę pod względem informacyjnym.

Jeśli jednak posiadasz zacięcie publicystyczne i chciałbyś trafiać do coraz szerszego grona odbiorców, nie masz nic do stracenia.

na czym polega audyt wydruku