Reklama

Reklama

28 lutego 2019 Wyłącz przez Stefan

Reklama to informacja mniej lub bardziej rzetelna przekazana za pomocą jakiegoś „komunikatora” może to być radio, telewizja czy Internet. To forma nakłaniania ludzi towarzyszy nam od wielu lat można powiedzieć, że w dzisiejszych czasach jesteśmy wręcz nimi osaczeni oglądamy ich więcej niżeli byśmy chcieli. Są też oczywiście pozytywne aspekty istnienia reklam, mianowicie możemy dowiedzieć się o nowych produktach, usługach a ci, którzy reklamują swoją innowację mogą podzielić się wiadomościami z ogromnym audytorium.

Kiedyś reklam było zdecydowanie mniej, dlatego łatwiej były zapamiętywane, teraz trzeba się uciekać do technik szokowania widza, aby konkretna reklama została przez niego zapamiętana w ogromie wszystkich, które zobaczy w jednym dniu. Im większa konkurencja tym trudniej ma oferent, ale i klient staje nie rzadko przed trudnym wyborem: tradycyjne czy nowoczesne, tańsze czy droższe i wiele innych. Reklamy są jak fala, której nikt już nie zatrzyma część oferentów pozostanie przy tradycyjnych formach, a inna część będzie szukać nowoczesnych docierających do potencjalnego klienta z większym skutkiem poprzez napastliwość.